Friday, June 05, 2009

Felt Owl Magnet

Aren't these felt owl magnet cutie? I'm totally fell in love with them! Reluctant to send to my partner.

I drew the owl template and cut into felt pieces and sew, simple yet cute!

This is mini owl, just 1.3 inch. I'm thinking to make more, not magnet, perhaps fill up with fiber.

這兩個小傢伙很可愛吧!它們是磁鐵喔!我對它們可是愛不釋手,非常不請願地把它們寄給我的夥伴!

它們只有1.3英吋大,而且製作非常簡單。自己起草繪圖再裁不織布以及縫合,就那麼的簡易又可愛!

心理還想著過些時間要多縫幾個,不過會以纖維取代磁鐵。

2 comments:

Thatha said...

好可爱哦!!!!
我也要!!!! 图纸还在吗?
我也弄个来玩玩^^

shinz @ cosycabin said...

呵呵...圖紙喔!當然還在,只不過已經快爛了。等我在弄張新的再跟妳分享喔~等我唷!