Monday, July 13, 2009

Update...

The card I posted yesterday had actually arrived and my friend had forgotten to tell me. heehee...

Alright, this card is to convey my regards to her registration of marriage and appreciation of our friendship as she plays an important role in my craft making journey. She helps me to stash some of the tools & supplies and even share her knowledge in card making & felt sewing.

Thank you my friend and wishing you happy ever after!

呵呵...今天接到通知昨天po的那張卡其實已經安全抵達目的地了!呼~郵局總算沒有讓我失望,只是朋友以為之前已經通知我了!

這張卡的實質意義是遙送我對這位朋友的結婚祝福以及感謝我們之間的友誼。她在我手工製作的道路上幫了我不少忙;並且分享和交流有關卡片製作和不織布縫製的知識。

謝謝妳~也借此再度祝福妳幸福永遠!!

No comments: