Friday, November 07, 2008

Back...

Well, I can't believe it, I actually created a blog somehow! And I understand I'll not post regularly due to my laziness. 3 posts since the blog has been created in March and nearly forget the login ID and password. Besides, racking my brains to seek a suitable title for my blog address too. I hope "cosycabin" is the final and no change anymore, sick of it!

一直以來很享受爬其他人的格,真是難以直信我會寫部落格!
以我極度懶的個性,要我常常更新的確是件不容易的事;而事實也證明了我不是個合格的blogger。
打從三月開格以來就只po三篇不成大器的文章,就快發霉或長滿了蜘蛛網...真是的!半年後再度驅動,是該鞭策自己勤勞點...不過,我就是這樣的懶,誰也拿我沒輒...*跩*
敲破腦袋的想出了cosycabin這個名字,我想我應該不會再換了...很累唷!

No comments: