Saturday, December 13, 2008

Small Whimsey Jar

My 2nd whimsey jar is heading to Canada today! I packed it with more plastic bubble wrap to protect the jar this time, hope it reaches my partner in good condition as my previous swap to The Netherlands was broken. In this swap, it's much more easier to prepare and I decorated the jar with deco tape and keroppi sticker on the top. As this swap is for beginner and sender choice, I've filled the content with ribbons, deco tape, clips, thread, buttons, lucky star strips, glitter glue and embellishment such as brads, sequins & beads.

今天把我的創意罐子寄到加拿大去了。這次加強了包裝以免像之前一次寄到荷蘭的時候罐子已經成碎片,希望這次可以完好無缺的送到我的交換夥伴的手中。因為這是個給新手嘗試的機會,所以比較簡單;而我也偷個懶,只用了造型膠帶修飾瓶身,蓋子則以卡片貼上了keroppi青蛙貼紙加上幾顆小珠子裝飾。罐子裡我裝了緞帶、造型膠帶、造型夾子、繡線、鈕釦、幸運星紙、金蔥膠和一些小裝飾品,如兩腳釘兩腳釘、亮片和珠子等等。

Besides, I've received my jar yesterday! It was all the way from USA, I'm glad it arrived safely! My partner used the baby food jar wrapped with a nice string pouch. She even made another tissue bag with the same cloth, love it! The contents of the jar were few strips of fibre, beads, eyelets, mini clear stamp and mini clear block. Wonderful jar!

我在昨天手到了我的交換夥伴從美國寄來的罐子!非常開心它安然無恙的抵達我的手中。她用束口袋來裝飾瓶身,同時也用了同樣的布料做了一個紙巾袋,我都很喜歡喔!罐子裡裝的是幾根棉絮、大小珠子、裝飾扣、迷你透明印章和迷你印章握把。

1 comment:

Agnes Sim said...

wah..好多材料耶!全都好美哦!羨慕~~~ ^_^